Absec
Znkajda
Dobrý den, jsem dlouhodobá
uživatelka pervitinu. Nedávno jsem se vrátila k nitrožilnímu užívání, jednoho dne večer mě začala bolet ruka a začala otykat a zrudla, nakonec se z toho udělal absec. Na doporučení známého jsem si koupila višňák,sterilní čtverečky a obvazy. Po prvním natření višňákem cca do peti5h absec praskl a vyleval se z něj hnus,ránu jsem důkladně očistíla, a opakovala zase visnak a převáz... teď když ruku rozvazu je vidět něco jako ( Černá díra) :D s nadsázkou.. tak jsem otrela, dala sterilní čtvereček, a prez ten sem dala další čtvereček zase napouštěny visnakem a zavázala.. nevím jak s tím pracovat dále.. porad mazat visnakem ? A jak často to musím převažovat? Lékaře nechci navštívit, přece jen mám dvě děti a lidé kolem mě o mě drogové závislosti netuší.. obejde se to i bez navstevi lékaře? A jak se to cca dlouho může hojit ? Můžu ránu namočit? Mockrát děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
bylo by opravdu potřeba, aby ruku viděl někdo znalý a posoudil, jak se stav vyvíjí. Pokud odmítáte jít ke svému lékaři, alespoň navštivte Kontaktní centrum pro uživatele drog.
Netuším, kde žijete. Většinou v K-centrem pracuje i zdravotní personál nebo personám řádně proškolen, například v našem pražském Káčku pracují i lékaři. Služby v Kontaktních centrem jsou poskytovány bezplatně a anonymně, není čeho se bát.
Zde kontakt na naše K-centrum, je otevřeno denně i o víkendech a svátcích.
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
Mobil: +420 605 240 501 každý den v týdnu po celou dobu služby
Poradenská linka +420 602 666 415 pondělí - pátek 13:00 - 17:00
Pokud jste odjinud, napište, jaká města máte v dobrém dosahu, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová