Testy
Tadyloco
Dobrý den mám dotaz chtěl bych se zeptat. Chodím na ambulantní docházku na řízenou soudem. A bohužel sem užil pervitin a za 14 dní mám jít na testy. Zajímá mě zda i po 14 dnech budou výsledky positivní nebo nikoliv. Budou mi brát krev i moč. Dočetl sem se že v krvi je max 3 dny a v moči až 7 dní. Jde o to že mi budou dělat nejspíš i jaterní testy a tak se chci zeptat jestli se to na těch testech pozná nebo ne. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Tadyloco,
děkujeme za dotaz. Přešná doba pervitinu v krvi a moči se velmi špatně odhaduje, je to vždy dost individuální. Záleží na frekvenci konzumace, kvalitě užité látky a na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourání vypořádat. Může to být u každého trochu jinak.
Orientační údaje u látky pervitin:
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Můžete si koupit test z moči, je volně prodejný v lékárnách a sám se můžete otestovat, ať víte, na čem jste.
Určitě by bylo fajn relaps nezatajovat a vzít léčbu zodpovědně. Určitě je lepší relaps přiznat a pracovat s ním v rámci ambulantní léčby. M§žete se také podívat na konkrétní situaci, abystě příště věděl, co můžete dělat jinak. Nemusí to nutně hned znamenat přeměnu ambulantní ochranné léčby na pobytovou. Myslím, že více problémů by Vám přineslo, když budete relaps zatajovat a vyjde Vám pozitivní test.
Pokud se budete potřebovat na cokoliv doptat, neváhejte ještě napsat.
Přeji Vám vše dobré!
S pozdravem,
Nikol Spůrová