Panická ataka - HHC, extáze
hornnyycd
Dobry den, rad by jsem se zeptal. Cca před měsícem jsem poprve pozil HHC hodně potahu a měl jsem v sobe 2 denní zbytky extáze. Bohužel jsem skončil v nemocnici s bad tripem a zůstaly mi z toho úzkosti a panicke ataky. HHC už si nechci dat nikdy, ale rad bych se zeptal, ze když si teď po měsíci dam extázi, zvýší se mi opět panicka ataka či úzkost? Předem děkuji moc za odpověď

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den,
díky za Váš dotaz.
Vaše zkušenost s hospitalizací musela být dozajista nepříjemná, zvláště, pokud Vaše obtíže přetrvávají i nadále. Je rozumné, že se už nadále chcete vyhnout užívání HHC.  Ideální by ale bylo, vyhnout se všem psychoaktivním látkám, kam patří samozřejmě i extáze.
Extáze patří do skupiny stimulantů, má kromě povzbuzujících účinků také psychoaktivní účinek. Pokud tedy trpíte úzkostmi a panickými atakami, tak bych se extázi určitě vyhnula. Vedlejším účinkem po užití bývá dost často právě úzkost. Samozřejmě závisí na konkrétním člověku, zda k rozvoji úzkosti dojde ale u Vás, zvláště pokud tyto obtíže máte, bych se zbytečně neohrožovala. Více informací naleznete i zde: https://drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html.
Stačí takto? Pokud byste potřeboval ještě něco doplnit, klidně se ozvěte.
Markéta