je to v poho?
brčko
Dobry den nebo spise dobre rano jmenuji se Roman a je mi 17 za par dni 18 potrebuji se necim jinim zabavit nez jenom mariuhanou doma to mam dost na prd mama mi zemrela takze momentalne bydlim u tati ale ten ma nekoho jiniho a je na me zasedla a ja uz proste nevim co mam delat proto chodim ven 8 do 10vecera abych tam nebyl sni ale kazdy den mi nadava ale ja ji nechci ublizit proto se pokazdy vratim zhulenej abych byl proste takovej jako ze jednim uchem tam druhym ven a takhle furt do kola a ja proste dal to nechci delat chci proste byt v klidu bez drog bez niceho ale nevim co mam delat dejuji za idpoved zatim naschledanou

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, brčko,
moc díky za Váš dotaz. Opravdu upřímně věřím, že to nemáte nyní v životě vůbec lehké a že marihuana po nějakou dobu může fungovat jako "tlumič". Právě proto bych Vás chtěla moc ocenit, že si dokážete říct o pomoc a že byste byl rád v klidu i bez drog, jak píšete.
V online poradně máme jen velmi omezený prostor na to s Vámi hledat cesty, jak toho dosáhnout. Ale myslím, že by mohlo dobře zafungovat mít možnost v nějakém bezpečném prostředí o všem mluvit, svěřit se a hledat vhodnější řešení, než je tlumení se právě trávou.
Nevím, z jakého jste města nebo jaké větší město máte poblíž, ale bylo by fajn se obrátit například na adiktologickou ambulanci. V týmu ambulancí jsou adiktologové - terapeuté, kteří jsou tu přesně pro momenty, kdy člověk hledá změnu a neví jak dál.
Buď nám můžete napsat, klidně do skryté poznámky, které větší město máte poblíž  a my Vám konkrétní službu vyhledáme nebo se podívejte do Mapy pomoci: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Držte se a přeji, ať brzo najdete místo, kde se budete cítit dobře a kde najdete podporu.
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná