Nebezpečí?
Luděk
Po dlouhé době jsem užil pervitin a později se dozvěděl že byl řiznuty kloubní výživou.... Mám obavy co to může udělat.... užil jsem nosem i nitrožilně. Hrozí mě zdravotní problémy? děkuji za odpověď

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Luďku,
na vaši otázku bohužel neumím odpovědět. Předpokládala bych, že pokud je vám dobře, nic dalšího se nejspíš nestane. Ale zaručit se za nic takového nelze. Kloubní výživa pochopitelně není určena pro nitrožilní aplikaci, byť jsou takové, které se aplikují injekčně přímo v místě kloubu, a její vliv při takovém způsobu aplikace bude záležet primárně na přesném složení, které v tuto chvíli neznám.
Informace trochu bokem - ve většině drog, v naprostě většině případů tedy i v pervitinu, najdete celou řadu příměsí (může to být jedlá soda, nebo kyselina ascorbová, ale taky klidně i omítka), většina koncových dealerů drogy něčím "řeže" nebo "ředí" tak, aby vydělali co nejvíce peněz.
S pozdravem a přáním, aby bylo vše v pořádku,
Gabriela Minařík.