Aktivní uhlí a drogy - interakce
Lenka12345
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli pomůže carbotox (aktivní uhlí) rychlejšímu odchodu drog z těla. V zažívacím ústrojí adsorbuje toxické látky. Má to vliv i na detekci drog v moči? Děkuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Lenko,
zřejmě jste zadala dotaz dvakrát.
Zde přidávám kopii odpovědi na jeden z nich:
Dobrý den Lenko,
děkujeme za dotaz. Obávám se, že černé uhlí Vám neurychlí proces vyčištění se od pervitinu. Přece jen aktivní uhlí působí v trávicím traktu a vychytává jiný druh toxínů. Nemá to vliv na detekci z moče..
Zásadní pro detoxifikaci platí úplná abstinence.
K urychlení procesu stabilizace bych Vám doporučila dodržovat dostatečně pitný režim (ideální minerální voda s magnesiem), bohatou stravu na vitamíny a ke kondici přispívá i dopočinek střídaný s aktivitou, která Vás baví.
Zde orientačně, jak dlouho se drží pervitin v těle:
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Za Drogovou poradnu
HS