Závislosti
Markéta
Po VTOS jsem znovu začala užívat suboxone. Mám přítele, který to neví. Rodina to nesmí vědět. Nemám s kým o tom mluvit. Chci přestat. Ale abstinenční příznaky nezvládnu, pokud chodím do práce, kam chodit musím. Nevím si radY

Odpověděl: Markéta Kordová
Markéto, zdravím Vás,
netuším, zda si soboxone obstaráváte sama nebo zda jste v substitučním programu a užíváte jej, tak jam máte doporučeno pod ,,dohledem". Pokud jste v programu, jistě můžete o tom mluvit s pracovníky centra. Pokud si ho obstaráváte jinou cestou a nikam nechodíte, můžete se obrátit na kolegy z organizace LAXUS. U Vás je Kontaktního centrum a Ambulantní program, podívejte se na web, kde jsou další informace, kontakty a odkazy níže.
Kontaktní centrum, Laxus z. ú.
Říční 1252/3a, Hradec Králové, 500 02
Zobrazit na mapě
Tel.: 734 316 538, terénní práce: 770 138 489
Mgr. Denisa Hypiusová
www: https://www.laxus.cz/cas-hradec-kralove/
Ambulantní program, Laxus, z. ú.
Gočárova 1620, Hradec Králové, 500 02
Zobrazit na mapě
Tel.: 777 033 618
Sociální a adiktologické služby pro uživatele nelegálních drog, alkoholu, patologické hráče a jejich blízké poskytované ambulantní formou.
Provozní doba: Po-Čt: 9:00-16:00, Pá: 9:00-14:00 h
Mgr. Irena Šritrová
www: http://www.laxus.cz
Tak hodně sil!
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová