Znecitlivení končetin
Katty95
Zdravím ještě jednou ale toto je lepší rozebrat zvlášť po té delší době nitrozilniho brání pervitinu které kdysi bylo někdy a teď poslední půlrok často v dolních končetinach přesněji prsty někdy i celá noha po kotník ale více prsty at při chůzi, sezení, lezení prostě přijde to tak nějak nejde určit kdy ale častěji at pod vlivem nebo ne pocit jako když si prelezite nohu a pak ten zvláštní pocit a však prelezela není stává se to tak jak jsem psala. Někdy i ze spodku nohou z ničeho po celé nohy proběhne velký mráz a celkově když třeba si sáhnu na stehno jakože poskrabat se nebo jen tak zda ten pocit už tam není tak ačkoliv ten problém je dole tak cítím ale necítím taková jako znecitlivela ne doslova odchnuta ale nedá se to popsat snad to pochopíte. Dále také občas ruce nebo nohy zase jen dole nebo zápěstí celé buď je ledové nebo naopak horké někdy se stává že jeden prst je ledový. A když už se ptám tak ještě když si občas dám silnější dávku nebo asi jiný materiál nevím tak automaticky při nájezdu se mi právě oko zamlzi takový rozmazané vidění, kouřové. Děkuji za odpovědi

Odpověděl: Amrit Sen
Katty, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, ale takto na dálku my, ani nikdo jiný, nedokáže určit, co se Vám vlastně děje. To dokáže pouze lékař poté, co sním o potížích promluvíte a poté, co Vás vyšetří.
Problémy, které popisujete mohou souviset s krevním oběhem, tlakem a nervovou soustavou a po dlouhodobějším injekčním užívání pervitinu není vůbec divu, ať už potíže s užíváním pervitinu souvisí napřímo, či ne.
Pracuji v kontaktním centru a s popisovanými potížemi se u našich klientů setkávám poměrně často.
Rozmazané vidění při nájezdu a injekční aplikaci pervitinu může být způsobeno tím, že si ho dáváte moc, také moc rychle, nebo že obsahuje "zbytky" chemikálií z výroby, nebo obsahuje další nebezpečné příměsi, kterými distributoři drog kvůli vyšším ziskům často ředí. Způsobené může být i díky pudké změně tělesného tlaku, nebo reakcí centrální nervové soustavy.
Odpusťte, to vše je ale z mé strany střelba od boku, navíc, nejsem lékař. Apeluji na Vás, zajděte k lékaři a přes obavy a případný stud s ním o potížích otevřeně promluvte. V opačném případě počítejte s prohloubením problémů a potíží, zdravotními počínaje, které už nemusí jít napravit.
Pokud jste z Prahy, nebo okolí a k lékaři se nedokopete, zavolejte do nejbližší adiktologické ambulance, AT poradny, nebo obdobného zařízení, které poskyuje bezplatné služby, včetně poradenství lidem, kteří užívají návykové látky.
Nejlépe uděláte, když rovnou zajdete do kontaktaktního centra na Smíchovské Skalce, kde každé úterý a čtvrtek odpoledne ordinuje zkušený medik, nebo lékařka a každý den další zdravotníci:
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Poradenská linka: 602 666 415 (po - pá 13 - 17)
Provozní doba:
Pondělí 13 - 19
Úterý 9 - 19
Středa 13 - 19
Čtvrtek 9 - 19
Pátek 9 - 19
Víkendy a svátky 13 - 19
Pokud jste z jiné části republiky, zajděte do nejbližšího Káčka a poraďte se s pracovníky, ti Vás nasměrují. Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme. Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sama, se dozvíte na webu naší poradny v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Přeji Vám vše dobré, s návštěvou lékaře rozhodně neotálejte.
Zkuste si na co nejdelší dobu drogy odpustit, nebo aspoň užívat co nejméně a jinak, než injekčně, pokud ani to nedokážete, snižte dávky, aplikujte pomalu a važte, jestli není závislost dalším tématem, které s pracovníky Káčka proberete.
Držím palce! Amrit Sen