Lanyze v tehotenstvi
Chica
Dobry den, rada bych se zeptala, jaky vliv muze mit konzumace lanyzu (podobne lysohlavkam) tyden po poceti na plod. Slo pouze o jednorazovou zalezitost, nejsem pravidelnym konzumentem, ale prece jen uz jde o zakladni vyvoj plodu. A ja samozrejme netusila, ze jsem tehotna.
Vsude nachazim odpovedi jen pri pravidelnem uzivani v tehotenstvi.
Mnohokrat dekuju za odpoved Chica

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Dominiko,
díky moc za dotaz. Snad se mi podaří Vaše obavy alespoň trochu rozpustit.
Nevím, v jaké fázi těhotenství nyní jste - první měsíc těhotenství je takovým zátěžovým testem. V prvních cca 3 týdnech se má situace tak, že užití návykových látek buď znemožní samotné zahnízdění vajíčka a těhotenství samovolně skončí nebo k zahnízdění dojde a embryo se dále vyvíjí, bez dalších následků. Jednorázové užití  by pak nemělo mít vliv na další vývoj. Z Vašeho příspevku vyplývá, že s užíváním nemáte v plánu dále pokračovat, což je skvělé, předpokládám, že na gynekologii chodíte, takže věřím, že vše je a bude tak jak má být :-)
Držím palce a přeji klidné a pohodové dny!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná