Flashback
xxx xxx
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak dlouho přetrvává vyslat fleshbecků. Marihuanu jsem užíval déle s různě velkými rozestupy, ale nedávno asi týden zpět jsme s přáteli kourili celý den, myslel jsem že vše bude jako předtím celý trip byl v pohodě vše super. Ale teď se mi stále častěji vracejí pocity flashbacku, jako krátký pocit intoxikace. Nevíte jak dlouho to bude ještě přetrvávat? Děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše znepokojení, dobře, že píšete. Popravdě, na to Vám já, ani nido jiný, nedokáže spolehlivě odpovědět. Obecně by měly nepříjemné stavy, které mohou souviset s předchozím užitím drogy postupně vymizet v horizontu dní, nejpozději týdnů, tedy u zcela zdravého člověka.
Bývá to to velmi individuální, u křehčích lidí, kteří mají z nejrůznějších důvodů předpoklady k psychickým poruchám, může užívání drog, THC nevyjímaje, někdy i jednorázové užití vyvolat psychickou poruchu, nebo nastartovat, či prohloubit psychické onemocnění, které je obtížné ĺéčit, dokonce i tehdy, když dotyčný přestane drogy nadobro užívat. Platí to především u halucinogenů, psychostimulantů, konopných, ale i dalších typů drog.
Nechci Vás strašit, s velkou pravděpodobností, pokud se vyhnete užívání psychotropních látek i alkoholu, odpočinete si, zklidníte se a budete tržet potravinový i pitný režim, doplníte vitamíny a minerály, budete za pár dní v pořádku.
Doporučuji Vám tuto zkušenost vzít, jako jasnou zprávu organizmu, těla a především psychiky, že je čas, abyste si našel jiné, bezpečnější "zpříjemňování" a trávení volnéhého času, s trvalejšími benefity. V opačném případě byste riskoval prohlubování potíží, v krajním případě, že se zblázníte.
Užitečný odkaz:
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
Pokud se i po několika týdnech nebudete cítit dobře a potíže budou přetrvávat, vyhledejte lékařskou pomoc, nejlépe psychiatra - adiktologa, napište, pomůžeme Vám ho najít.
Přeji Vám vše dobré, ať ste brzy fit,
buďte na sebe opatrný, Amrit Sen.