Adipex sliny drogových test
Bolond
Dobrý den, chci se zeptat zdali se ukáže užívání adipexu pri provedeném slinnem testu na drogy při silniční kontrole. Potřebuji zhubnout a mám doma adipex nicméně vzhledem k me trestní minulosti by pro mě byl pozitivní test na drogy velmi spatny. Proto mě zajímá jestli se užívání adipexu ukáže při slinnem testu a popřípadě jak dlouho. Jestli když ho uziju v pondělí a řídit budu až v úterý a zastaví mě kontrola bude vše v pořádku. Moc díky za vaši velmi rychlou odpověď

Odpověděl: Hana Skořepová
Zdravím Bolond a omlouvám se za pozdní odpověď.
Zřejmě Vás moc svou odpovědí nepotěším. Adipex Retard může u běžných orientačních testů vyvolat falešnou pozitivitu při testech na amfetaminy a MDMA. Krevní testy provedené toxikologickou laboratoří jsou zcela přesné, 100% a umí to rozlišit.
I přesto, že jde v tomto případě o drogu legální, nese sebou plno rizik obdobně jako drogy nelegální.
Fentermin ( obchodovaný pod názvem Adipex) užíváný přesně podle doporučení, může natolik ovlivnit reaktivitu, že je snížena pozornost a schopnost řídit motorová vozidla a obsluhovat stroje. O vykonávání těchto činností rozhodne individuálně lékař. Pokud tedy máte léky psané od lékaře, který indikoval medikaci jako nejvhodnější pro Vás, můžete se s ním domluvit na potvrzení pro policejní kontrolu. To by mohlo pomoci v případném dalším soudním jednání, kdy to bude také podloženo výsledky toxikoloqie z krve. Není to však jednoznačné a riziko berete opravdu na sebe.
Jinak plazmatický poločas fenterminu je cca 24 hodin, tzn. že po 24 hodinách klesne jeho koncentrace v krvi na polovinu původní hodnoty. Záleží tedy na dávce užitého přípravku a citlivosti laboratorní metody.
V konečném rozhodnutí záleží však na Vaší zodpovědnosti, buď půjdete do rizika, nebo zkusíte hubnout jiným, bezpečnějším způsobem a třeba za pomoci výživových odborníků.
Věřím, že se rozhodnete správně. HS