Oči
Jonáš
Dobrý den, zajímalo by mě jestli je normální že se mi po drogách zhoršil zrak a vidím více svetekujicich záblesku na modrém nebi a bílé zdi, a k tomu mám svetloplachost děkuji za odpověď

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Jonáši,
děkujeme za Váš dotaz.
To, co popisujete, určitě není normální stav. Těžko na dálku posoudit s čím Vaše potíže souvisí, zda jde opravdu o souvislost s užíváním drog nebo zdravotní problém jiného původu. Pokud se domníváte, že je Váš zrak poškozen v důsledku braní, stálo by za to danou látku, kterou užíváte, na nějakou dobu vysadit a sledovat, zda se Vaše obtíže nezlepší. Pokud ano, je příčina zřejmě jasná. Pokud ne a Vaše potíže budou i nadále přetrvávat, určitě by stálo za to vyhledat lékaře.
Kdyby pro Vás vysazení drog bylo obtížné, obraťte se například na nejbližší kontaktní centrum. V týmu centra bývá i zdravotník, se kterým můžete své potíže probrat, případně by Vám zde mohli doporučit lékaře specialistu ve Vašem okolí.
Nejbližší kontaktní centrum lze vyhledat zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Přeji hodně zdraví a ať se Vaše problémy brzy upraví!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná