Kokain
JanRo
Chtěl bych vědět co je možný tady tu moji závislost zvládnout i ambulantně a anonymně ale vím že potřebuji pomoct a ještě či je nějaká taková pomoc v mém okolí. Už moje závislost je neúnosná a sám už vím že potřebuji pomoct takže bych rád věděl co to je možné tak jak sem psal na začátku. Moje závislost je na kokain a trvá už přes rok

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
doporučuji spojit se s kolegy z Plzně a v osobním kontaktu probrat více podrobněji Vaši situaci. Nemusíte se ničeho bát, poradenské služby se dají využít bezplatně, nezávazně a anonymně.
V Plzni jsou dvě Káčka, zde kontakty:
Kontaktní centrum
Havířská 11
Plzeň
Tel: 377 421 374, 731 522 288
Email: centrum@cppt.cz
Provozní doba:
PO  9,30-11,30, 12,30-15,00, 16,00-18,00,
ÚT  10,00 - 18,00
ST   9,30-11,30, 12,30-15,00, 16,00-18,00,
ČT    zavřeno
PÁ   9,30-11,30, 12,30-15,00, 16,00-18,00,
Více informací o tomto zařízení zde: http://www.cppt.cz/nase-zarizeni/k-centrum
Kontaktní centrum POINT14
Husova 14
Plzeň
Tel: 377 235 526
Email: office@point14.cz
Provozní doba: PO až PÁ 8,00 - 16,00
Poskytují i terénní služby, zkuste se na uvedeném telefonu informovat, kde se pohybují terénní pracovníci.
Více zde: http://www.point14.cz/index.php?page=73
Terénní práce, Spolek Ulice Plzeň, z. s.
Korandova 14, Plzeň
Zobrazit na mapě
Tel.: 725 705 073, 720 587 053 (terén Plzeň), 720 996 290 (terén regiony)
Kristýna Karpíšková
www: http://www.ulice-plzen.com
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová