zmizení stavu
Pavel
Dobrý den, chtěl bych se vás zeptat, proč se mi občas stává to, že si dám emko najíždí mi stav a pak najednou lusknutím prstu konec. Nic necítím a stav je pryč. Děkuji za odpověd.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Pavle,
děkujeme za Váš dotaz.
Těžko přesně říct, co za Vaším stavem/nestavem vězí. Napadá mne několik možností:
1) pokud se bavíme o emku, jako o MDMA ve formě tablet, tak je otázkou,  jaké je konkrétní složení dané tablety. To je vždy velkou hádankou, často jsou používány různé příměsy, které mohou být i tělu velmi nebezpečné (jde například o pervitin, ketamin, paracetamol apod.).
2) může za tím být zvyšování tolerance vůči MDMA - tedy to co nám k navození požadovaného stavu stačilo dřív teď už nestačí - na to opravdu pozor, člověk má pak tendence "dokrmovat" svůj stav další a další dávkou, hrozí pak silné riziko přehřátí organismu vedoucí až k jeho celkovému kolapsu
3) někdy se stává, že svůj stav vnímáme podstatně jinak než naše okolí - zkoušel jste se zeptat blízkých, jak na ně po užití emka působíte?
Mohla bych asi hádat dál a dál, jasnou odpověď Vám ale bohužel nedám. S jistotou Vám ale můžu doporučit neexperimentovat s množstvím a nezkoušet jiné látky k navození toho "správného efektu". Nestojí to za rizika, která to s sebou přináší :-)
Buďte na sebe opatrný. Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná