Abstinence
Nikča
Dobrý den, jsem závislá na pervitinu přes 1rok,brala jsem každý den cca půl gramu.. momentálně se snažím už měsíc snižovat dávky a nebrat více dní za sebou.. absťáky relativně zvládám ale prosím pomoc..zabíjí mě takové ty záplavy horka kdy mě polívá pot a opravdu mám v tu chvíli pocit že to tělo nezvládne..je nějaký trik jak tohle zmírnit, prosím? Děkuju vám za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Nikčo, dobrý den,
ráda bych Vás podpořila ve Vaší snaze se svou situací začít něco dělat. Ve skryté poznámce píšete, že uvažujete o léčbě, což vnímám jako velmi rozumné rozhodnutí. Nejlepší by bylo navštívit nejbližší Kontaktní centrum pro uživatele drog a vše, co je aktuálně třeba probrat v osobním kontaktu, včetně možností léčby.
Napište mi, jaká větší města máte poblíž, pošlu Vám kontakt. K-centrum můžete navštívit zcela nezávazně, bezplatně, anonymně.
Je potřeba doplnit vitamíny a minerály, především vápník a hořčík, udržovat pitný režim (vyhnout se kávě, colovým nápojům a energy drinkům).
Určitě se ozvěte, něco vymyslíme.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová