Drogy
Marsi
Dobrý den prosím vás chtěla bych se zeptat můj přítel bral dlouho drogy a teď když už je delší dobu čistý má jednou za měsíc hrozne deprese protože se mu vrací vzpomínky kdy byl na tom. Prosím co mám dělat jak mu mám pomocí děkuji.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Marsi,
děkujeme vám za dotaz.
Je skvělé, že váš přítel abstinuje a daří se mu to. Vzhledem k nepříjemným stavům by ale bylo určitě vhodné, kdyby začal docházet do nějakého ambulantního zařízení pro drogově závislé a tam absolvoval ambulantní léčbu, nebo kdyby alespoň docházel k terapeutovi nebo k psychologovi se zaměřením na adiktologii.
Ambulantní léčba - nebo doléčování se doporučuje i když už člověk neužívá, ale není ještě zcela v pořádku.
Psychopolog nebo terapeut může také posoudit závažnost depresí o kterých píšete a doporučit konzultaci u psychiatra.Přestat bez jakékoliv odborné podpory může být nejisté a vratké.
Snad vám moje odpověď pomohla, kdybyste ještě cokoliv potřebovala, bez obav se na nás obracejte.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková