Kontakt pro léčbu bez předsudků
Sam
Minulý rok jsem minimálně 20x zkoušel abstinovat od pervitinu za pomocí psychiatra i psychologa. Nejdéle jsem to vydržel 21 dnů. Vždy se dostanu do stavu kdy nemám zábrany a znovu si pervitin vezmu. Psychiatr s psychologem jsou velmi vstřícní a zkoušeli konzultovat můj případ s dalšími odborníky ale nikdo si neví rady.
Mohu se mýlit ale mám dojem, že jim jejich kolegové nevěřili (nebo neměli zájem se angažovat) jak se moje abstinence projevuje. U jedno z nich jsem byl a nedůvěra v to co popisuji byla značná.
Obracím se na Vás jestli mi můžete doporučit někoho kdo je ochoten naslouchat bez předsudků? Případně nějakou radu jak mám postupovat dále?
Děkuji Sam

Odpověděl: Amrit Sen
Same, zdravím Vás,
je moc fajn, že hodláte Vaše užívání i přes prožitá úskalí řešit, jsem za všemi deseti, máte moji podporu!
Doporučuji Vám zvolit na slovo vzaté odborníky, ne každý psychiatr a psycholog je pro takovou spolupráci ideálně "vyzbrojen" potřebnou otevřeností a zkušenostmi.
Proto Vám doporučuji kontaktovat především odborníky, jejichž specializací je závislost, v souvislosti s užíváním návykových látek, ať už jde o psychiatry, psychology, či terapeuty a další odborníky z oboru adiktologie.
Zároveň Vám doporučuji zkusit kontakt s členy svépomocných společenství, zajít na mítink, lépe mítinky uzdravujících se a uzdravených závislých, NA - Anonymních narkomanů, nebo se případně připojit k jejich online setkání.
Kontakt na odborníky a další pomáhající příznivce bez předsudků:
Kontaktní centrum Arkáda
sociálně psychologické centrum, z.ú.
Jungmannova 32
397 01 Písek - 2. patro
Telefon: +420 775 588 533
E-mail: kacko@arkada-pisek.cz
Web: https://www.arkadacentrum.cz/pro-lidi-v-krizi/kontaktni-centrum-a-terenni-program
NA - Anonymní narkomani
(Narcotics Anonymous)
https://anonymni-narkomani-cz9.webnode.cz/
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/
https://www.na.org/
Kdybyste se potřeboval ještě doptat, kdykoli napište, jsme tu pro Vás.
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen