Test na drogy
Papas
Dobrý den, chci zeptat má přítelkyně bojuje o své děti s byvalim manželem. MANŽEL udal na OSPOD že je uživatelkou drog. Při porodu byla pozitivní. Momentálně delší dobu již drogy neuziva. Je možnost se u vás nechat otestovat pro OSPOD? Nebo jak DOKÁZAT pro OSPOD.,,ze drogy již neuziva. Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
doporučuji, než cokoliv podniknete, nejdříve celou situaci zkonzultovat. Netuším, kde žijete, zda Vám je Praha dostupná či nikoliv. Níže kontakt na kolegyni, které se úzce, již plno let, specializuje na práci se závislými matkami. Stejně tak může poskytnout poradenské služby jejím rodinným příslušníkům. Bylo by rozumné s ní vše probrat. Pokud nemůžete osobně, tak alespoň po telefonu či emailu. Můžete se klidně odkázat na mě.
Centrum komplexní péče o dítě a rodinu, SANANIM
pevná linka: +420 220 80 31 30
mobil: +420 702 036 237
email:  pece.dite@sananim.cz nebo preslova@sananim.cz
PhDr. Ilona Preslová
http://www.sananim.cz/o-nas-1/centrum-komplexni-pece-o-dite-a-rodinu-ckp.html
S pozdravem, Markéta Kordová