Zapomínání
Maličká
Dobrý večer z drogáma jsem začala už ve 13 letech , marihuana a pervitin,kokain ,extáze, do toho jsem mela i psychiatrické léky , v drogách sem celkem litala 5 let, po te jsem se díky léčbě úspěšně ze všeho dostala 3(roky)jsem čistá žijí normální život drogy nevyhledavam pracuji vše je OK, ale mám jeden problém mám příliš časté zapomínání ze začátku mi to přišlo normální ze sem tam něco zapomenu, ale co jsem s přítelem začal si všímat vice a vice mého zapomínání v podstatných a běžných věcech, vůbec si nemůžu vzpomenout ze se buď něco stalo nebo ze mi něco takového řekl nebo co jsem udělala , porad něco hledám a nevím kam to dam cítím se hrozné pitoma hledám třeba platební kartu a nemůžu si vzpomenout kde jsem ji dala nebo telefon ale to opravdu ze si nevzpomenu, nebo ze se pohadame prostě to za chvíli nevím a dělám jakoby nic a nevím co s tim přítele už me zapomínání rozciluje říká ze je zbytečne mi něco říkat když to hned zapomenu , chtěla jsem vědět zda to může byt zpusobeno drogama které jsem ve velké míře brala , a zda to mám začít řešit z odborníky dokud to není úplně tak hrozné.. Diky

Odpověděl: Tereza Ehrenbergerová
Dobrý den,
nepíšete, kolik vám je, jestli teď berete nějaké léky či jestli se léčíte s jiným onemocněním, jak se stravujete, jaký máte režim. Nevím, jestli teď třeba nemáte nějaké náročné období, nejste přepracovaná a unavená.... To všechno se může na paměti a soustředění projevit. Několik let braní drog samozřejmě může mít také negativní vliv.
Pokud vás to takhle trápí, tak bych se na odborníka obrátila. Podrobněji si s vámi promluví, vyšetří vás, možná vám udělá nějaké testy a potom se domluvíte, co dál - jak závažné to je, jestli je potřeba nějaká konkrétní léčba, nebo jestli vám může pomoci např. změna režimu, dostatek spánku, nějaké výživové doplňky, cvičení paměti (kognitivní trénink) a podobně.
Zkusila bych se asi obrátit na psychiatrickou ambulanci ve vašem okolí. Pokud máte obavy, jak by vzali vaši drogovou minulost, můžete se poohlédnout po ambulanci, kde se zabývají adiktologickou problematikou.
Tak držím palce, ať se daří!
T.E.