Pervitin erekce
Aniosan
Dobrý den , mám problémy s erekcí,při užití pervitinu se mi zmenší co nejvíc to jde ,chtěl bych se zeptat čím to je způsobeno a jestli to může nějak narušit funkčnost penisu při delším užívání

Odpověděl: Amrit Sen
Aniosane, zdravím Vás,
díky za důvěru, odvahu sdílet a otevřít natolik intimní téma. Zmenšení penisu po aplikaci pervitinu je zcela běžný jev a nemusí to tak v případě vzrušení zůstat.
Každý člověk je neopakovatelný originál a drogy na něj mohou působit různě, stejně jako se dopady jejich užívání mohou u jednotlivců lišit. Co je však jisté, tedy aspoň z fyzických důvodů, že tento jev penis ani jeho "funkčnost" nijak nepoškozuje.
Ptáte se na dlouhodobější užívání, na to je už odpověď zcela jiná, protože při něm si kromě závislosti, která díky mimořádnému potenciálu pervitinu vzniká velmi snadno a rychle, pořídíte celý balík progradujících zdravotních, tělesných i psychických problémů.
Je li to tak, že nejste při intoxikaci pervitinem schopen sexuálních aktivit, myslím to zcela vážně, buďte jedině rád.
"Výkonnostní" pervitinový sex při ztrátě zábran a realizaci skrytých, nebo nově objevených, někdy až zvrácených tužeb, může být i přes absenci citu rovněž velice návykový.
Kromě další závislosti, kterou si lze přivodit, byste mohl naopak dopadnout tak, že nebudete schopen sexu bez drog a po nějaké době ani s drogami..., tedy vůbec.
Jak jsem psal, užívání pervitinu obrušuje city a dusí lásku, o kvalitním partnerském vztahu a ztrátě schopnosti milovat nemluvě.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.