fb

Nacházíte se: Úvodní stránka O poradně Prohledat odpovědi Dotaz

Zadejte dotaz

Prohledejte jiľ zodpovězené

Nevíte, jak se zeptat

Mdma x Antibiotika

Jakub

Dobrý den, v pátek jsem dostal antibiotika Ospen 1500 mám je na 10 dní. 7 den jdu na párty a užiji tam čisté krystalické Mdma ve vyšší dávce (0,7mg). Jaké to může mít negativní následky? po třech dnech se cítím uplně fit, ale zdá se mi blbost antibiotika vysazovat. děkuji za odpověd.

Odpověděl: Markéta Kordová

Jakube, dobrý den.

 

Ideální nápad to opravdu není. Organismus je v tomto období (při léčbě ATB) citlivější a podobné zásahy, jako je konzumace drog, je nevhodná. Snadněji může dojít například k dehydrataci, prohloubení účinku látky, přehřátí mozku a další zbytečné komplikace, které mohou souviset s interakcemi jednotlivých látek nebo onemocněním, pro které je medikament užíván. S ohledem na důvody, proč jsou ATB nasazena, bych to nedoporučovala. Pokud je organismus oslaben nemocí, vnitřní orgány (především játra) mají i bez toho, aby byla užita nějaká droga, už tak velkou zátěží (se zpracováním právě antibiotik). Optimální doba je cca tři týdny od dobrání léků. Po tuto dobu by bylo vhodné vyhnout všem drogám, včetně alkoholu. Dále vysazování ATB a přerušování léčby podle toho, jak Vás napadne, taky není zrovna rozumné. Léky by se vždy měli užívat tak, jak předepíše lékař a toto dodržovat, jinak léčba nemá smysl.

 

Konečné rozhodnutí je samozřejmě na každém... dle mého úsudku je zcela zbytečné tato rizika podstupovat. Vše ještě řádně zvažte.

 

S pozdravem, MK

 

 

Zpět

Veškeré materiály a texty na stránkách této poradny včetně zodpovězených dotazů jsou majetkem SANANIM z.u..
Jejich kopírování a jakékoli další využití je možné výhradně se souhlasem SANANIM z.u..
Licence Creative Commons Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte komerčně 3.0 Česko