fb

Nacházíte se: Úvodní stránka O poradně Prohledat odpovědi Dotaz

Zadejte dotaz

Prohledejte jiľ zodpovězené

Nevíte, jak se zeptat

Den 2.

Street

Zdravím Vás
Dnes je to druhý den a musím říct, cítím se jako by mě srazil vlak. Mozek uz si asi uvědomuje ten deficit. Snažím se hodně pít..vodu, detox. Čaje...mam ale problém spíše s psychikou..jsem podrážděný..cítím napětí a jako bych ztrácel pocit strachu ..snad to přejde..
Přeji Vam hezký den. Street

Odpověděl: Gabriela Koryntová

Zdravím vás, Streete, 

 

je jasné, že vysadit látku, na kterou je tělo nějakou dobu zvyklé, bude nepříjemné. Výhodou je, že pervitin vás při vysazení neohrozí na životě, jako některé jiné látky. Bude to nepříjemné, budete podrážděný, nepříjemný, neklidný, naštvaný, možná nebudete mít vůbec energii, budete chtít spát, možná naopak budete k nezastavení a budete dělat chyby ... možná budete chtít utéct, řvát na všechny kolem, možná na celý svět, možná hlavně na sebe. Možná budete mít trochu teplotu, možná vám bude trochu zle, bude vás bolet hlava, žaludek, svaly a možná budete mít problémy se spaním. Ale to všechno většinou do týdne přejde!

 

A kdybyste to nezvládl teď, pořád to můžete zkusit znovu, pořád můžete nakonec jít na detox, kde vám právě s tímhle dokáží pomoct a v prvních dnech ulevit.

 

V prvních dotazech jste psal, že jste úplně na dně, přemýšlel jste o sebevraždě ... co je v porovnání s tím pár dní bez příjmu, během kterých byste se sám o sebe trochu postaral?

 

Držím palce!

Gabriela Minařík.

Zpět

Veškeré materiály a texty na stránkách této poradny včetně zodpovězených dotazů jsou majetkem SANANIM z.u..
Jejich kopírování a jakékoli další využití je možné výhradně se souhlasem SANANIM z.u..
Licence Creative Commons Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte komerčně 3.0 Česko