Zvrat
XxvallxX
Dobry den dnes je to 55 den me abstinence.Po rozchodu s pritelem se ukazala jeho spatna stranka kdy zacalo vyhrozovani odposlech hovoru na mobilu cteni zprav z fb.Jeste vice se rozfetoval a uz ho ma opet v hledacku policie.Osobne odbornou pomoc extra nepotrebuji kdyz uz nejsem v kolektivu,,smazek" a nemam kontakt s drogou nemam zadne chute ani abstinencni priznaky.Kdyz jsem se jeste s pritelem pred 2 tydny stykala a on predemnou fetoval a jeste se me zeptal jestli chci taky i kdyz vedel ze pres mesic abstinuji bylo mi jasne ze rozchod je na miste.Momentalne sem s nim ve vztahu kdy by me jak sam rekl nejradsi ubodal rozfetoval se 2x tolik kdyz uz s nim nejsem a akorat me to odradilo to jak dnes vypada.Dekji ze tu jste se mnou celou dobu.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, XxvallxX,
díky za zprávu.
Jestli tomu tedy dobře rozumím, nakonec to s přítelem nedopadlo, rozešli jste se. A místo toho, aby se vzpamatoval a rozhodl se se sebou něco udělat, vzal rozchod spíš jako záminku, jak na vás útočit, a místo hledání řešení a změny kolem sebe kope a utíká do drog. Ono to totiž vážně není jen tak - přiznat sobě a druhým závislost a začít s tím něco dělat. Vy jste to dokázala i přes všechny ty klacky, co vám pod nohy hází ... včetně braní drog před vámi, hledání a pochybování o vaší věrnosti ... klidně bych tomu říkala psychický nátlak, vyhrožování.
V tuhle chvíli to vypadá, že to skvělel zvládáte. Píšete, že vlastně není problém neužívat dorgy, ani na ně nemáte chutě. To jsou samé dobré zprávy. Za mě snad jen dodám, že skutečně není od věci vést v patrnosti možnosti nějaké pomoci nebo terapie pro vás ... mít takovouhle partnerskou zkušenost, a zkušenost se závislostí, člověka bezesporu ovlivní. A někdy není od věci vědět co a jak se vlastně dělo ... už třeba proto, aby další vztah měl lepší šance.
Ještě jednou děkuju za zprávu. Ráda čtu, že se vám daří a držíte se.
Přeju pěkný poslední advent a krásné svátky, a kdyby bylo potřeba, budu ráda, když napíšete.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.