Tepy v řiti
Zuanno
Dobrý den, mám takový problém. Včera jsem s moji celkem divokou volnomyšlenkářskou přítelkyní zažil první dorogový zážitek. Zkusili jsme LSD. No a teď mám takový divný pocit v konečníku, tepe mi tam.

Odpověděl: Amrit Sen
Zuanno, zdravím Vás,
díky za důvěru, chápu Vaše znepokojení. Odpusťte, ale takto na dálku nedokážeme my, ani nikdo jiný, určit příčinu Vašich potíží, natož diagnostikovat problém, který může být jak somatický, čili tělesně zdravotní, nebo psychický, možné je i obojí zároveň.
To může jen lékař, po odborném vyšetření.
Doporučuji Vám tedy nepropadat panice a zachovat klid, zároveň však příznak nepodceňovat a pokud by měl přetrvávat, k lékaři určitě zajít.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny.html
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/lsd.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Odpočiňte si, doplňte tekutiny dodržujte pitný režim, vydatně a zdravě se najezte, sprcha, nebo koupel Vám uleví.
Doplňte vitamíny, nejlépe čerstvým ovocem a zeleninou, případně potravinovými doplňky, doplňte minerály. Vhodná je, krombinace vápník - hořčík - zinek. Se zklidněním a usínáním Vám může pomoci čaj z meduňky, vše koupíte v lékárnách i běžných obchodech.
Přeji Vám, ať jste brzo v kondici, kdykoli napište.
Klidné Vánoce a šťastný rok, Amrit Sen.