Tělo 2
Tuc
Dobrý den,
Před krátkou dobou jsem vám psala, ohledně svého těla a špatných pocitu, kterými procházím. Pod názvem ,,tělo,,.
Danou látku jsem opět zkusila, ale jak jste psali reakce a stav byl o dost horší a ukončující.
Pervitin zdali vůbec to byl pervitin, mi agresivním způsobem spálil, vyžral část obličeje, nejvíce tváře.., ty mám cele rudé, natekle, popálené a místy i hnisavé. Pak také rty, nos a ze zadu krk. K doktorovi jsem šla, ale nakonec to dopadlo tak, že žádná pohotovost nebyla v provozu, což mi přišlo zvláštní. Tváře jsem začala mazat a chladit tvarohem, který vytáhl snad už všechen hnis. Dále to mazu masti na popáleniny, akutní úrazy a suchou kuzi. Dodržuji jak stravu tak i pitný režim (vitaminy také), ale musim byt jen doma, protože oblicej boli, pali a stále je rudy, natekly, oloupana kůže. Ven si netroufám jít, nevypadá to vůbec hezky a sluníčko mi nedělá dobře.
Chtěla bych vás poprosit o nějakou radu ohledně masticek nebo léku, co by mohli pomoct a zároveň uklidnili bolest.
A pokud budete moci, tak kontakt na odborníka nebo specialistu se kterým bych mohla problémy řešit a zároveň najít cestu pryč z tohohle temného kruhu drog a problematické psychiky. Ja sama osobně si dokážu rict ano či ne když bych danou látku mohla užit, ale jde mi spíše o zlepšení zdravotního stavu, psychiky a směru jako normální osoba a ne fetka.
Děkuji.

Odpověděl: Amrit Sen
Tuc, opět Vás zdravím.
Apeluji na Vás, dotáhněte návštěvu lékaře do konce. Odpusťte, ale Vaše samoléčba, jak ji popisujete, může Váš stav a potíže, také pěkně zkomplikovat...
Potřebujete odbornou pomoc, a to jak "somaticky" lékařskou, tak adiktologickou. Udělejte pro sebe aspoň to, že zavoláte do nejbližší adiktologické ambulance, AT poradny, nebo kontaktního centra a domluvíte si termín schůzky. Bezplatně, anonymně.
Obavy mít nemusíte, pracovníci zmíněných služeb Vás podpoří a budou "kopat" za Vás. Není nad osobní pohovor, uklidníte se a získáte užitečné informace, včetně tipů a kontaktů na lékaře, na které se budete moci s důvěrou obrátit.
Kontakty:
AT ordinace ALAID
AT ambulance Centra psychorehabilitační léčebné péče
Poliklinika v ulici Jiřího Wolkera 603/1
250 01 Brandýs nad Labem
Telefon: +420 326 904 654
Mobil: +420 602 487 585
Web: http://www.alaid.cz/
Specializované ambulantní služby CADAS SANANIM
Žitná 51
110 00 Praha 1
Mobil: +420 603 831 815
E-mail: cadas@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Adiktologická ambulance (AA) SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Mobil: +420 724 521 913
E-mail: klinika@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance.html
Nejnutnější ošetření Vám poskytnou i v našem pražském káčku:
Kontaktní centrum (KC) SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Telefon: +420 283 872 186
Mobil: +420 605 240 501
E-mail: kacko@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Doporučuji Vám tedy, jednejte. Kdybychom Vám měli být ještě užiteční, pište.
Držím palce, hodně štěstí, pěkné léto,
Amrit Sen.