Unava a nechut cokoliv delat po vysazeni pervitinu
Magor
Dobry den chci prestat s uzivanim pervitinu nedokazu prekonat nechut cokoliv delat po vysazeni chce se mi porad spat existuji nejake prirodni prostredky v pomoci s odvykanim

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru, dobře, že píšete. Rád bych Vás jakkoli podpořil v úmyslu svoje užívání řešit.
Opravte mě, jestli se mýlím, ale mám pocit, že jste podobný dotaz na naši poradnu zadávala.
Bude třeba, abyste se o svém užívání, jak Vám už psala kolegyně, rozepsala více. Také, v jakém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, abychom Vás mohli co nejlépe nasměrovat. Citlivější údaje můžete uvést ve skryté poznámce, nebo, bude li to Vaším přáním, nezveřejníme naši komunikaci vůbec.
Pošleme kód, po jehož vložení do patřičného místa úvodní stránky poradny, se naše vzájemná komunikace, otevře jen, a pouze, Vám.
Zároveň Vám obratem pošleme kontakty na nejbližší bezplatné služby, jejichž pracovníci Vás podpoří a pomohou Vám.
Nevěšte hlavu, pochopení, podporu a pomoc máte na dosah.
Zavolejte do nejbližšího zařízení, které poskytuje služby uživatelům návykových látek a domluvte si termín schůzky.
Internetové poradenství má své limity, není nad osobní konzultaci.
Nesejde tolik na tom, jestli zvolíte adiktologickou ambulanci, kontaktní centrum, AT poradnu, nebo podobné zařízení.
Služby jsou bezplatné a mohou být poskytnuty i anonymně. Při osobním pohovoru, po bližším seznámení se situací, Vám zkušení odborníci doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit.
Především co dál, až se pořádně prospíte a odpočinete si. Jak pracovat s cravingem - chutěmi, jak komunikavat s blízkými, nezůstat v tíživé situaci sama.
Zároveň, jakým chybám byste se měla vyhnout, zastavit nebezpečné kontakty s aktivními uživateli a jak "probudit", nebo navázat nové, bezpečné kontakty a vztahy.
Možná tušíte, že "vyabstinovat", zdaleka nestačí. Dostat závislost pod kontrolu, nasadit jí ohlávku, vyžaduje kus poctivé práce a nasazení, upřímnost, otevřenou mysl a odvážné srdce. Tedy na začátku, aspoň od všeho trochu. Proces úzdravy, k dosažení spokojeného života v kvalitních, vstřícných vztazích s blízkými, okolím, světem i sebou samou, je vždy během na delší trať.
Jsme v dlouhodobém kontaktu s mnoha lidmi, kterým se to podařilo a daří, stále jich příbývá. šanci má každý.
To je dobrá zpráva i pro Vás.
U většiny z nich, byl na počátku jejich obratu k lepšímu, kontakt s odborníky, případně se společenstvím vzájemně se podporujících uzdravených a uzdravujících se závislých, často obojí.
O "odvykání" pervitinu a o tom, že Vám žádné bezprostřední zdravotní komplikace, kromě únavy, chutí a následně možného stressu, nehrozí, už víte.
Pervitin má však mimořádný psychicko závislostní potenciál. S ním budete bezesporu potřebovat pomoci.
Jak můžete, podle oblasti a typu zařízení, potřebné kontakty vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
V prvních hodinách a dnech, Vám určitě pomůže, když se osprchujete, vykoupete a řádně vyspíte, odpočinete si, vše ostatní hoďte, aspoň pro tento čas, za hlavu.
Zdravě a důkladně se najezte. Doplňte tekutiny a dále dodržujte co nejvydatnější, zdravý potravinový a pitný režim.
Doplňte vitamíny, nejlépe ovocem a zeleninou, případně potravinovými doplňky, také minerály, dobrá je kombinace vápník, hořčík, zinek.
Se zklidněním může pomoci čaj z meduňky. Vše koupíte v lékárně, ale i běžných obchodech.
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je, jak se situace vyvíjí, a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Seberte všechnu kuráž a začněte jednat, dříve, než se dobrý úmysl rozpustí v dalších dávkách, kujte železo, dokud je žhavé.
Držím palce, hodně štěstí!
Přeji požehnaný Advent,
Amrit Sen.