Detekce kokainu v krvi, ve slinach, v moci
Pinan
Dobry den, po poziti kokainu mohou po jak dlouhe dobe zjistit jeho poziti? Jak dlouho se kokain drzi ve slinach, krvi, v moci, ve vlasech? Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
K dispozici máme orientační údaje poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří. S jednotlivými detekcemi u látky kokain je přibližně takto:
moč: 12 až 24 hodin
krev: 24 hodin
sliny: jako krev
vlasy: po celou dobu růstu vlasu
Nejčastěji se provádí testování z moči. Testy z vlasů jsou velmi nákladné a většinou se používají pouze na vyžádání soudu. Uvedené údaje jsou údaje orientační. Vždy na několika dalších aspektech, jako je  především intenzita předešlé konzumace, kvalita konkrétní drogy a také na organismu, jak dalece je schopen se s tímto procesem rychle vypořádat. Je to vždy individuální záležitost, nikdy nelze přesně určit, kdo kdy bude již zcela beze stop...
Pokud by Vás ještě něco zajímalo nebo bychom Vám mohli pomoci i nějak jinak, napište více. Můžete využít i tvz. ,,skryté poznámky", která není součástí veřejného webu, nikdo ji tedy neuvidí... Tak to zvažte.
S pozdravem Markéta K.