LUKA
MAM PRITELE,VIM ZE JE ZAVISLI,BERE PERVITN,JE MU 38,A FETUJE OD ROKU 1993,V ROCE 2004 A 2005,NEBRAL VUBEC TED JE V TOM ZASE TAK 2 ROKY,CHCE SE JIT LECIT, V PONDELI MAME DOMLUVENOU SCHUZKU,,MA TO CENU PRESTANE????

Odpověděl:
Dobrý den, určitě je šance, že váš přítel pervitin přestane užívat. Řada našich klientů abstinuje, i když užívali řadu let. Někdy se to nepovede napoprvé, ale pokud je přítel motivovaný k léčbě a vyhledání odborné pomoci a myslí to vážně, reálné šance nepochybně má. Nepíšete, kde máte dohodnutou schůzku (předpokládám, že ohledně léčby), ale bylo by vhodné probrat s odborníky vhodný typ léčby (s ohledem na délku drogové kariéry přítele by mi přišla adekvátní střednědobá nebo dlouhodobá léčba v terapeutické komunitě a následné doléčování). Budu držet palce, ať to vyjde.