Extaze
Psychokatze
Slysela jsem, ze se extaze neda zjistit v krvi. Jak dlouho vydrzi stopy po extazi v tele? A vubec po jinych drogach? Co testy na drogy? Jak dlouho, ktera droga zanecha stopy v tele?

Odpověděl: Martin Konečný
Zjistit přítomnost extáze v krvi je možné, ale testy se dělají převážně z moče. Tyto testy si lze nechat udělat v Toxikologické laboratoři, ul. Na bojišti 2, Praha 2. Pokud nemáte doporučení od lékaře a zdravotní pojištění, je cena tohoto vyšetření 404 Kč za jednotlivou látku. Nutno je přinést 50 ml moči. Orientační detekovatelnost drog v moči je následující: stimulancia 2 - 14 dní, opiáty 1 - 3 dny, kanabinoidy 1 - 30 dní, benzodiazepiny 7 dní, barbituráty 30 dní, kokain 24 hodin. Co se týče extáze - nikdy si nemůžete být jistý, zda tableta obsahuje MDMA - proto taky nemusí test prokázat její přítomnost ve vašem těle.