škodí nám hulení
THC
Hulíme už rok. každej pátek, někdy i v sobotu a ve středu. Ve škole to zatim jde. Doma taky. Zanechá to na nás trvalý následky ????

Odpověděl: Petr Nosek
"Zanechá. Co se týká fyzických následků - kouření trávy poškozuje organismus jako kouření nikotinových cigaret. Nekouříte sice denně, ale zato bez řádného filtru, který u cigaret přeci jenom zachytí velké množství nečistot. Po psychické stránce má samozřejmě kouření trávy 3x týdně velký vliv jednak na vaše vnímání okolí, ale taky hraje důležitou roli váš životní styl s kouřením spojený a určitý rituál, který pravidelně opakujete. Myslím, že nejlíp si to osaháte, když zkusíte alespoň jeden tejden (CELEJ) kouření trávy vynechat. Úplně. Vsadím, se, že to pro vás nebude tak jednoduchý jak si to představujete. To, že ve škole a doma - zatím - nemáte významné problémy nemusí nutně znamenat, že žádné nejsou (Je docela možné, že je ""jen"" nevidíte.) "